ورود به پنل کاربری

مراحل ثبت درخواست ارسال مدارک تحصیلی در سیستم گلستان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۶/۴ | 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به منظور رفاه حال دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی از اول شهریور ماه، گواهی های موقت صادر شده را صرفاً از طریق پست پیشتاز ارسال کرده و هیچگونه نیازی به حضور دانشجویان در اداره دانش آموختگان جهت انجام مراحل فارغ التحصیلی نخواهد بود. ضمنا کلیه کسری مدارک در حین فرایند فارغ التحصیلی نیز از طریق سیستم گلستان به کاربر دانشکده و یا دانشجو اطلاع داده خواهد شد.

 مراحل ثبت درخواست ارسال مدارک تحصیلی در سیستم گلستان



کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 914 بار   |   دفعات چاپ: 33 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر