توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
فردوسی مشهد
مشهد
ایران
1367
2
کارشناسی ارشد
لیون 2
لیون
فرانسه
1373
3
دکتری
لیون 2
لیون
فرانسه
1377
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
فرانسه
خوب
خوب
1
انگلیسی
خوب
متوسط
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
�مطالعه تطبيقي چگونگي خدمات اجتماعي توانبخشي و اجتماعي مراكز دولتي و غيردولتي جهت بهينه سازي نوع ارائه خدمات
�محمد حسین عبداللهی
سازمان بهزیستی کشور
� ملی - ایران
تکمیل شده
-
2
طرح ملي مقايسه تطبيقي چگونگي ارائه خدمات مراكز دولتي و غيردولتي توانبخشي و اموراجتماعي سازمان بهزيستي كشور
محمد حسین عبداللهی
سازمان مديريت وبرنامه ريزي همراه با بهزيستي كشور
ملی - ایران
تکمیل شده
-
3
بررسی مسائل و مشکلات روانشناختی دانشجویان ایرانی خارج از کشور
محمد حسین عبداللهی
وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
شینگن اروپا
تکمیل شده
-
4
بررسی و مقایسه نظامهای آموزش عالی کشورهای متفاوت اروپایی و ارائه راهنمای جامع تحصیلی
وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
شینگن اروپا
تکمیل شده
-
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
ارتباط هوش هیجانی، کارکردهای اجرایی و تکانشگری با پرخاشگری و سلامت جسم و روان نوجوانان در شرایط شیوع ویروس کرونا.
مهسان پورعلی
2
نقش تکانشگری، کارکردهای اجرایی و بهوشیاری زمینه ای در بروز رفتارهای پرخطر جوانان
مرضیه اصغری
3
بررسی رابطه اضطراب مادران با حیطه های تحول شناختی در کودکان با میانجیگری تفکر انتقادی
زینب قاسم زاده
4
نقش پیش بینی کنندگی ادراک زمان و حافظه کاری دراعتیاد به اینترنت با توجه به نقش واسطه گری تکانشگری در نوجوانان
سالار خانبابایی
5
تاثیر توانبخشی شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش اضطراب دانش آموزان دبستانی
محمدرضا طیبی
6
پناهگاههای روانی در افراد دارای اختلال شخصیت در خوشه سی
مینو همراهی
7
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس نارسائی های شناختی و عاطفه منفی با میانجی گری خودکارآمدی مقابله ای و حمایت اجتماعی در سالمندان
اعظم محمدی
8
طراحی و ارزیابی برنامه توانبخشی کارکردهای اجرایی مبتنی بر باز شناختی برحافظه کاری و خود تنظیمی برای کودکان دارای اختلال یادگیری
مریم کابلی
9
اثر بخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پل - الدر برتفکر نقاد و مهارت حل مساله دانش آموزان
زینب مظفری
10
نقش سیستم های فعال ساز - بازداری پاسخ و تنظیم شناختی هیجان در بروز علایم وسواسی در دانشجویان
نوید موید
11
نقش حافظه کاری، توجه و هوش سیال در استدالال ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
سیداحسان افشاری زاده
12
پیش بینی حمای اجتماعی در رابطه سرسختی روانشناختی با اضطراب مرگ در سالمندان مبتلا به آلزایمر
محمدمهدی فتحیان بروجنی
13
بررسی مدل های تحول مثبت جوانان ، به منظور ارائه الگوی ایرانی
محمود قاسمی
14
رابطه باورهای فراشناختی و انعطاف پذیری شناختی با استرس شغلی
الهام باغدار
15
تاثیر آموزش شناختی رایانه ای حافظه کاری بر هوش سیال و توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
محمدعلی خاکساربلداجی
16
بررسی و مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی و تحریک مکرر مغناطیسی از روی جمجمه بر علائم اضطراب و کارکردهای شناختی بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
زینب قنبری نجف ابادی
17
مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش معنوی در افراد دمانس دو زبانه ویک زبانه
دنیا برزوئی
18
رابطه تعهد و خشونت زناشویی: نقش حمایت اجتماعی اداراک شده و راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی
سپینود نوروزی
19
مقایسه ی کارکردهای اجرایی و تفکر خلاق بین یک زبانه و دو زبانه های سالمند
نسیم السادات حسینی زاده
20
مقایسه کیفیقت خواب ، بهزیستی روان شناختی و میزان تکانشگری درافراد دچار اختلال خوال و افراد عادی
فریبا زمانی
21
رابطه سرسختی، هوش هیجانی، تاب آوری و خودکارآمدی با تصمیم گیری در مدیران بحران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
سوده کافی
22
مقایسه حافظه آینده نگر ، گذشته نگر ، قضاوت و توجه انتخابی در افراد مبتلا به ام اس و افراد عادی
ناهید بهرامی
23
نقش ذهن خوانی از طریق چشم، فرهنگ ذهنی و هوش هیجانی بر تصمیم گیری در موقعیت اجتماعی
مانیا رضائیان باجگیران
24
تاثیر تحریک جمجمهای با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی ( TDCS ) برکارکردهای اجرایی
منا سمیعی سنجانی
25
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی ( بازداری ، بروز رسانی و تغییر پذیری ) و خلق مثبت ومنفی با میزان خلاقیت در دانشجویان
کتایون فخراوری
26
اثر بخشی برنامه آموزشی نظریه ذهن مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء شایستگی اجتماعی استدلال اخلاقی و مهارتهای فراشناختی خواندن در دوره کودکی میانی
روشنک نیک پور
27
ترمیم آسیب های کودکان دارای اختلال ریاضی در ترکیب های عددی و حل مسایل داستانی
سارا دازی
28
پیش بینی مشکلات خواندن کودکان فارسی زبان براساس مدل مولفه ای : نقش ابعاد شناختی روانشناختی و بوم شناختی
مهناز دهقان طزرجانی
29
مقایسه رضایت زناشویی ، حمایت اجتماعی ادارک شده با بهزیستی روان شناختی درزوجین بارور و نابارور
حمیده طلوعی
30
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاذب در افراد مبتلا به صرع و افراد عادی
فاطمه بابائی
31
مقایسه طرحواره های ناکارآمد اولیه ، اضطراب پنهان و تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی
فایزه اسحقی مقدم کته شمشیر
32
بررسی رابطه بین سبک یادگیری و سبک فرزند پروری با یادگیری خود تنظیمی دردانش آموزان
لیلا ولیزاده بهادر
33
بررسی رابطه تنظیم هیجان و باورهای فراشناختی با مدیریت درد در افراد دچار سردرد مزمن
نازنین گلابی
34
مقایسه توانایی مهار محرک های هیجانی و غیر هیجانی : مطالعه ای مبتنی بر پتانسیل وابسته به رویداد
شادی باقرزاده ازبری
35
رابطه رجحان نیمکره با اضطراب اجتماعی و خجالت زدگی با توجه به نقش واسطه ای راهبردهی نظم جویی هیجان و سیستم های مغزی - رفتاری
محسن امیری
36
رابطه سبک های اسنادی و خستگی شناختی در بیماران ام . اس با توجه به سبک های مقابله با استرس
فاطمه ستوده نیا
37
ارتباط فعالیت سیستم های مغزی - رفتاری ، حساسیت پردازش حسی با ناگویی خلقی : نقش عواطف مثبت و منفی
نگار محمودی
38
تاثیر القای تجارب هیجانی بر حافظه کاری بر اساس باورهای فراشناختی
محمدصادق عطائی فتح آباد
39
اثر بخشی آموزش راهبردهای نظم جویی فرآیند هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به حافظه کاری
طیبه شاهمرادی فر
40
سیستم های مغزی / رفتاری و راهبرد های تنظیم شناختی هیجان در پردازش افکار خود کشی
ازاد مهدیه
41
تصویر سازی ذهنی و کاربردهای اجرایی در هراس اجتماعی ،
اکرم فتحی
42
رابطه بین باورهای فراشناخت و تنظیم هیجان با کمرویی واضطراب اجتماعی
کبری میرزائی
43
رابطه اضطراب زبان با یادگیری زبان انگلیسی با توجه به سبک شناختی تکانشی - تاملی
سپیده به نژاد
44
ارتباط عدم تحمل ابهام، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب بیماری کرونا بارفتارهای خودمراقبتی در طی دوران همه گیری کووید-19
الهه ازادمنجیری
45
مقایسه رابطه کارکردهای اجرایی، هیجان‌های خودآگاه، و دشواری تنظیم‌هیجان با کیفیت زندگی افراد مصروع و غیر مصروع
کتایون رضایی
46
نقش پیش بینی کنندگی انعطاف پذیری شناختی، ذهن آگاهی و تکانشگری در اعتیاد به اینترنت نوجوانان
سیدمنصور نعمتی
47
تاثیر هیجان های مرتبط با هدف و هشدار بر حافظه کاذب
48
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر روش های کاووش و کتابهای حسی - لمسی سه بعدی بافت دار و ارزیابی تاثیر آن در بازیابی اطلاعات تصویری در کودکان دارای اختلال بینایی مادر زادی
سمانه نادری جلودار
49
رابطه بین طرحواره های هیجانی با پریشانی روانشناختی در بیماران مبتلا به ام اس :  نقش میانجی گری اجتناب تجربه ای وحمایت اجتماعی ادراک شده
عاطفه مقراضی
50
ارتباط حافظه سرگذشتی بیش‌کلی ‌گرا و حافظه‌کاری با نارسایی‌شناختی در سالمندان با میانجی‌گری تنظیم‌هیجان
نجمه خوش روزازاد
51
بررسی نقش پیضرفت تحصیلی و طبقه اجتماعی _ اقتصادی درمدل سیستم خود انگیزش زبان دوم درنظام آموزشی رسمی ایران
علی پرستاراسکی
52
رابطه بین شفقت به خود و تنظیم هیجان با خوردن هیجانی: نقش واسطه ای اعتیاد به گوشی هوشمند
فرزاد جمشیدی مقدم
53
رابطه تروما و سبک های دلبستگی با کارکردهای اجرایی و تنهایی اجتماعی در افراد مبتلا به آسیب شناختی خفیف: نقش میانجی توانمندی ایگو و روان رنجورخویی
مریم محمدی
54
بررسی رابطه تاب‌آوری و کیفیت خواب با کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس
اذر شعاعی
دروس ترم جاری
862 - روانشناسی شناختی پیشرفته - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
869 - یادگیری و حافظه - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
886 - روانشناسی فیزیولوژیک و نورو پسیکولوژی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
891 - یادگیری - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
888 - روانشناسی شناختی در آموزش - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
636 - عصب روان شناسی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
757 - روانشناسی یادگیری و تفکر - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30