دانشجو: آقای محمدمهدی مرشدی
استاد راهنما: دکتر آزاده منصوری
زمان: سهشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت: ۱۱:۰۰
مکان: کرج دانشکده فنی و مهندسی کلاس ۲۰۵
چکیده
ازآنجاییکه پیشنهادهای مبتنی بر شبکه برای کاهش خطاهای همگامسازی بین بازیکنان همواره مزیت کافی را در حل مسئله فراهم نمیکنند پیداکردن یک راهحل سمت مشتری اهمیت مییابد. ازاینرو در این پژوهش ما یک راهحل سمت مشتری را هدفگذاری کرده و پیشنهاد میکنیم این راهحل با دخالت عناصری که به لحاظ روانی بر رفتار بازیکنها مؤثر بوده (در این پژوهش زمان) و در نتیجه به پیشبینی رفتار آنها کمک میکند، در ورودی یا خروجی شبکه یادگیرنده، بهبود یابد.
سپس این پیشنهاد را با ارزیابی در یک بازی ساده بررسی کردیم. نتایج این ارزیابی نشان داد دقت مدل با استفاده از راهکار ارائهشده نسبت به مدل پایه بهبود پیدا کرده است
|