دانشکده فنی و مهندسی- نمایش
دفاعیه کارشناسی ارشد (صنایع) بررسی تأثیر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد و شکل‌گیری وفاداری به برند

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1402/6/15 | 
دانشجو: خانم پریسا مهرابی
استاد راهنما: دکتر محمد وحید سبط
زمان: شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت: ۱۰:۰۰
مکان: کرج دانشکده فنی و مهندسی
چکیده
ظهور پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آنلاین، فضایی جدید از ارتباطات مجازی را فراهم کرده است که افراد از آن برای ایجاد، به اشتراک‌گذاری و تبادل دیدگاه‌ها و تجربیات خود استفاده می‌کنند. در این محیط دیجیتال، کسب وکارها نیز از این پلتفرم‌ها نه تنها برای تجارت، بلکه برای افزایش حضور آنلاین و ارتباط با مخاطبان بهره‌برداری می‌کنند. این تحقیق به بررسی امکان استفاده از سیستم‌های توصیه‌ای در ارتقاء وفاداری مشتریان در حوزه اشتراک‌گذاری دوچرخه اختصاص دارد. از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های رسانه‌های اجتماعی و با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مانند تجزیه و تحلیل خوشه‌ای و قوانین انجمنی، ترجیحات و رفتارهای مشتریان شناسایی و به چند خوشه تقسیم‌بندی شدهاند. این تقسیم‌بندی به عنوان پایه‌ای برای استراتژی‌های بازاریابی شخصی سازی شده به منظور جذب و تربیت مشتریان با تمایزهای خاص عمل کرده است. در نتیجه، این تحقیق نشان می‌دهد که تلفیق سیستم‌های توصیه‌ای، اطلاعات رسانه‌های اجتماعی و استراتژی‌های بازاریابی شخصی سازی شده می‌تواند در بهبود وفاداری مشتریان در حوزه اشتراک‌گذاری دوچرخه مؤثر باشد.

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده فنی و مهندسی:
http://khu.ac.ir/find-60.9760.69506.fa.html
برگشت به اصل مطلب