دانشجو: خانم پریسا مهرابی
استاد راهنما: دکتر محمد وحید سبط
زمان: شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت: ۱۰:۰۰
مکان: کرج دانشکده فنی و مهندسی
چکیده
ظهور پلتفرمهای رسانههای اجتماعی آنلاین، فضایی جدید از ارتباطات مجازی را فراهم کرده است که افراد از آن برای ایجاد، به اشتراکگذاری و تبادل دیدگاهها و تجربیات خود استفاده میکنند. در این محیط دیجیتال، کسب وکارها نیز از این پلتفرمها نه تنها برای تجارت، بلکه برای افزایش حضور آنلاین و ارتباط با مخاطبان بهرهبرداری میکنند. این تحقیق به بررسی امکان استفاده از سیستمهای توصیهای در ارتقاء وفاداری مشتریان در حوزه اشتراکگذاری دوچرخه اختصاص دارد. از طریق تجزیه و تحلیل دادههای رسانههای اجتماعی و با استفاده از تکنیکهای پیشرفته مانند تجزیه و تحلیل خوشهای و قوانین انجمنی، ترجیحات و رفتارهای مشتریان شناسایی و به چند خوشه تقسیمبندی شدهاند. این تقسیمبندی به عنوان پایهای برای استراتژیهای بازاریابی شخصی سازی شده به منظور جذب و تربیت مشتریان با تمایزهای خاص عمل کرده است. در نتیجه، این تحقیق نشان میدهد که تلفیق سیستمهای توصیهای، اطلاعات رسانههای اجتماعی و استراتژیهای بازاریابی شخصی سازی شده میتواند در بهبود وفاداری مشتریان در حوزه اشتراکگذاری دوچرخه مؤثر باشد.
دفعات مشاهده: 80 بار |
دفعات چاپ: 6 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر